2 Eylül 2013 Pazartesi

Blood Runs Cold 2011 Torrent Film İndir

blood runs cold 2011 Blood Runs Cold 2011   Torrent İndir
Yapımı : 2011 – İsveç
Tür : Gerilim , Gizem , Korku , Psikolojik
Yönetmen : Sonny Laguna
Oyuncular : Andreas Rylander , Ralf Beck , Elin Hugoson , Hanna Oldenburg , Patrick Saxe
Senaryo : Sonny Laguna
Yapımcı : Tommy Wiklund , David Lijerald
Film Hakkında
Winona’nın biraz işlerden uzaklaşıp kafa dinlemek istemesi yüzünden,kira ile tuttukları eve tatil yolculuğuyla başlıyor film ve adres yanlışta olunca seyreyleyin siz cümbüşü..Bu filme nedenir bilemiyorum..Korku olmadığı kesin sanırım komedi demeliyim..Her olay ayrı bir saçmalık..Kötü karakterimiz nasıl bişeydi onu da tam çözemedim..İnsan desem insana benzeyen bir tarafı yok yüzüne bakınca..Ucube desem o da değil..Tek bildiğim bir türlü ölmek bilmediği..Ne balta ne kurşun bana mısın demeyen bir karakter..Ama bu kurşun bile işlemeyen katilimiz tahta kapı kırmaktan aciz..İzlediğiniz gördüğünüz her şey şaka gibi..Kapı yarıya açıkken baltayla kırıp o kırıklardan içeri girmeyi denemenin mantığını hala anlamış değilim,dehşet vermektense çok komik görünüyordu baya bir güldürdü film beni:)Oyuncular zaten birbirinden yapmacık tavırlarla filmin atmosferi gibi buz gibiydi hepsi..Saçmalamında bir sınırı vardır o sınırlar bu filmde baya zorlanmış ve çokta başarılı olmuşlar..Kendime kızdım bu filmi izlediğim için..Resmen karşınızda sizinle dalga geçen bir senarist var..Olanların hiçbir açıklaması mantığı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder