15 Ocak 2014 Çarşamba

Twitter artık daha gelişmiş reklam hedefleme özelliklerine sahip

Twitter artık daha gelişmiş reklam hedefleme özelliklerine sahip
Kullanıcılar arasında son derece popüler olmasına rağmen uzun süre gelir üretmekte zorlanan Twitter, özellikle geçtiğimiz yıldan itibaren bu konuda büyük bir atılıma hazırlandığının sinyallerini vermeye başlamıştı. Bundan kısa süre sonra da dijital pazarlamanın en büyük güçlerinden biri olan hedeflenmiş reklamları duyurmuştu.
2014 içerisinde 1 milyar dolar reklam geliri hedefleyenTwitter’ın bu rakama ulaşabilmesini sağlayacak yapı ise işte bu hedeflenmiş reklamlar. Firmanın blog’unda Kelton Lynn imzalı yayınlanan bir yazı ile bu 1 milyar dolara ulaşmak için Twitter’ın yeni adımını da resmen açıklamış oldu.
Buna göre artık reklamverenler Twitter üzerindeki reklam hedeflemelerine kendi CRM veri tabanlarını ve Twitter ID’lerini kullanabilecekler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder